להעניק מתנה ללקוח? אכן, פעולה נבונה וחשובה ביותר שיש בכוחה להגדיל מכירות ולאפשר לכם לייצב את העסק ולהרחיב את הפעילות. כאשר עושים שימוש במתנה ללקוחות חשוב לשים לב למספר פרטים חשובים. כך ניתן לתת מתנות ללקוחות עם לוגו ובכך להגדיל את פעילות העסק בכל ימות השנה, ובמיוחד מתנות לחגים.
 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מתנות עם לוגו?

 
  • במקרים רבים מתאים לבחור מתנה שמתאימה לאופי העסק ולתחום הפעילות. לדוגמה, אם מדובר על עסק בתחומי היופי והטיפוח יהיה נכון לתת מראה מעוצבת עם כיתוב, נרתיק לאביזרים וכדומה. ואם זה עסק שמציע שירותי מיזוג אוויר וטכנאות יתאים להעניק כובע שמש, מאוורר כיס וכיוצא בזה.
  • בעת בחירת המתנה חשוב לשים לב לכך שמתנה מוצלחת היא כזו שתוכל להיות שימושית. לא מדובר על גימיק סתמי אלא על פריט שחשוב לנו שיישמר על ידי המקבל והוא יעשה שימוש במתנה.
  • הלוגו שלכם חייב להיות עם נוכחות רבה על המתנה. וזאת כדי שהמתנה הזו אכן תפעל את פעולתה. במידה ולא חרטתם לוגו, או שחרטתם לוגו קטן מידי המתנה עשויה להיות שימושית אבל היא לא מספרת על העסק שלכם ואתם משקיעים לריק.
  • פעמים מתאים להוסיף כיתוב שיווקי שמספר ללקוח כמה נכון וכדאי לפנות אליכם. אם תציגו את עצמכם כחברה שתוכל לפתור את הבעיה, להציע שירות מעולה או לספק מוצרים ביעילות מקסימלית, מסתבר כי ביום מן הימים המקבל יראה את ההצעה שלכם וירצה לנסות אתכם.
  • אמנם מתנות כרוכות בעלויות לא מעטות. אבל כדאי לזכור כי השקעה בלקוחות במידה והיא נעשית בחכמה, מחזירה את עצמה בגדול. חשוב לשקול היטב, לבדוק את התחום ואת קהל היעד שלכם ולקבל את ההחלטות הנכונות שיצדיקו את ההשקעה עם מתנות ללקוחות עם לוגו.
מתנות ללקוחות
 
< לעמוד הקודם