עלות כספית

לא כל אחד מאתנו יכול להשקיע עלות כספית גדולה עבור פרסום העסק שלו, ידוע שכל פרסום שאנו מכירים כמו – טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועוד... עולה לנו המון כסף כל חודש ולא תמיד מניב תוצאות כפי שאנו רוצים שיהיו בעסק, לכן מוצרי פרסום מהווים פתרון אידיאלי לחסכון בעלויות, לפרסום יעיל, בטוח ולאורך טווח ארוך.
 

כמה עולה כל חשיפה?

כולנו מכירים את הדפי תזכורת המרובעים הצבעוניים אשר נמצאים כמעט בכל משרד או בית, זאת אומרת שבמידה ובחרת ב50 פתקיות נייר כמו אלו, יהיו לך 50 חשיפות כאשר מישהו יכתוב לעצמו תזכורת כלשהיא, כל פעם מחדש יתקל בשם החברה שלך שיתנוסס על הדף באחת הפינות, 50 החשיפות הללו בערך כלכלי הינם שווי ערך לחמישים שקלים סך הכול, במידה ותתעניין להגדיל את כמות החשיפה ל1000, זה יעלה לך 1000 שקלים, רק באמצעות מוצרים אלו תגביר את החשיפה.
 

אפקט החשיפה

מחקר אמריקני מצא שכמות החשיפה ללוח שנה הינו 3 פעמים ולעומת זאת במקום העבודה כמות החשיפה גבוהה יותר, נתון זה מעלה ומחזק לנו את המקום הזה שהעלות של מוצר כזה או אחר כל כך נמוכה ומאפשרת לכל אדם לייצר לעסק שלו מוצרים זולים עם אפקט חיובי, יחד עם זאת, מוצרים פרסומיים מצליחים להעלות לתת מודע של אותו קהל היעד ולצבור כמות חשיפה גדולה יותר, מאשר כל דרך פרסומית אחרת.
 

תדירות הפרסומות

כמות רבה של מוצרי פרסום שונה מאוד מכמות הפרסומות אשר מועברות לנו ביום יום מול הטלוויזיה או ברדיו מהסיבה שאנו באופן אוטומטי בעת הפרסום בטלוויזיה קמים מהספה לעשות דברים אחרים שכביכול נעימים לנו יותר מכיוון שכמות הפרסומות בטלוויזיה מעבירה בנו תחושה של מטרד מסוים כאשר אנו צופים בתכנית אהובה עלינו או בחדשות כאשר נשארנו מסוקרנים להמשך עדכונים.
 

"מים שקטים חודרים עמוק"

 כמות מוצרים פרסומיים לא תהווה עבור קהל מסוים מטרד כלשהו מכיוון שזוהי דרך קלאסית ונעימה שחודרת בשקט לתת מודע ולראש ומחלחלים עם הזמן, אלו מוצרים שנמצאים סביבנו בשקט אך חודרים בעצמה עם הזמן לראש בשונה מהפרסומות, לכן רמת האפקטיביות דווקא גבוהה יותר מאשר דרכי פרסום אחרות אף על פי שהם עולות יותר כסף.
 

כמה סוגים של  מוצרי פרסום יש?

ישנו מגוון רחב מאוד של מוצרי פרסום - עטים , עכבר למחשב, שעון משרדי, תיקים, קופסא לכרטיסי ביקור, מחשבונים, רמקול למחשב, ממו לרכב, מחברות נייר, מטריות, כובעים, בקבוקי ספורט, צידניות, מחצלת חוף ועל כל אלו ועוד מוצרים רבים אחרים ניתן לחרוט, להדפיס לרקום ועוד  כך שעליהם יימצא הלוגו של החברה המפרסמת.
 

ערך פסיכולוגי

מוצרי הפרסום ישנו ערך פסיכולוגי אשר נותן רושם גבוה ואספקט חיובי אצל הנחשף לאותו מוצר פרסומי, ככל שבקרבת אדם מסוים יהיו יותר מוצרי פרסום, כך אהדתו של אותו נחשף לגבי אותה חברה מסוימת תעלה ותייצר בו את הצורך ברכישת אותו מוצר.
 
< לעמוד הקודם