לפרסם לפרסם ולפרסם
כל חברה גדולה אשר מכבדת את עצמה ומעוניינת להגדיל את מעגל לקוחותיה, ובאמצעות זה, להגדיל את רווחיה , חשוב שתשווק מוצרי פרסום כדרך להכרה ציבורית גדולה. מוצרי פרסום באפשרותם להיות, לכאורה, כל דבר, ובלבד שיהיו דבר בעל שימוש ויעיל, וחשוב מאוד שלוגו החברה יימצא עליו ויהיה נוכח מאוד לעין. הלוגו הינו הפנים של החברה, הרושם הראשוני, לכן חשוב גם שהלוגו יראה אסתטי, יפה ומושך את העין על מנת שרבים יתרשמו ממנו לחיוב.
מגוון מתנות כמוצרי פרסום
מוצרי פרסום ששמם הנוסף גם מוצרי קידום מכירות, הם לעיתים גאדג'טים ומוצרים יומיומיים אשר ייצורם זול באופן יחסי. מדובר, למשל, על מחברות, מטריות, שעון קיר, מגבות ועוד הרבה. מוצרי פרסום בעלי יעילות בתחום של רעיונות למתנות לעובדי החברה או לכבוד אירועים מיוחדים אחרים. בגדול מוצרי פרסום הינם מתנה שיכולה להתפרש להרבה מובנים בין אם זה כאות תודה, הערכה, או סתם להעניק משהו למישהו שממש אהוב או חשוב. במקרה זה, נוצרים שני יתרונות בו זמנית, גם חלוקת מתנות שמעלות תחושת אושר לצד השני וגם מוצר שמהווה פרסום עבור אותה חברה משווקת, דבר אשר יניב תוצאות בהמשך.
טבעי הכי טוב
כולנו יודעים שאחת מדרכי הפרסום היעילות ביותר נעשות בצורה טבעית, כלומר מפה לאוזן. ולכן, מוצרי פרסום מהווים רעיונות למתנות לא רק עבור עובדי חברה, אלא גם כאופציה למתנות עבור לקוחות ספציפיים אחרים. ניתן לגלות עד כמה נוכחותו של מוצר אשר עליו לוגו החברה, וללא חשיבות לעד כמה המוצר הינו יומיומי ופשוט, באפשרותו ליצור הכרה גדולה ולעזור בפרסומה של החברה, וכל זה מתנהל בהוצאה כספית מאוד נמוכה, דבר המאפשר לבעל החברה לרכוש יותר מוצרי פרסום, במעט כסף, אשר יניבו רווחים בהמשך הדרך.
עלויות
ההסבר לכך שמוצר פרסומי בעלות כל כך נמוכה היא שהרי מוצר כמו שעון שולחני לא יכול לעלות במחיר גבוה מידי . אמנם נכון, שכאשר חברה מספקת מוצרי פרסום ועליהם הלוגו שלה היא מבצעת זאת, כמובן, בכמויות גדולות מאוד, אבל כאשר אותה חברה מבצעת לפניי כן הערכה מדויקת של העלות אותו באפשרותה להוציא בשביל עט או מגבת או שאר רעיונות למתנות נוספות, לא מדובר בעלות כבדה מדי. ויחד עם זאת, אם המהלך מצליח ואכן מאפשר לאנשים רבים לדעת על החברה ועל השירותים שהיא מציעה, הרי שההוצאה הכספית תוחזר כאשר רווחי החברה יגדלו בהתאם לכך.