אם פעם שאלת את עצמך למה מוצרי פרסום כל כך חשובים, ודאי הגעת לכמה תשובות שרובן גם כנראה נכונות, הראשונה טמונה בעובדה שכולם אוהבים מתנות. אתה יכול לחשוב לרגע על עצמך, מתי נתנו לך מתנה וסירבת לקחת אותה, תיזכר גם בהרגשה שחברה או עסק נותן לך מתנה, האם מתעורר לך חיוך על הפנים, כך גם כל הלקוחות.
 

נעים מאוד לקוח

מוצרי פרסום היא דרך לגרום ללקוחות להכיר אותנו, לכבד אותנו, להעריך אותנו והחשוב מכל להיות נאמנים לנו. בשוק מלא ורווי חברות מתחרות על כל לקוח ולקוח. מספיק שהלקוח הפוטנציאלי הגיע אלינו פעם אחת, ואנו יכולים בנקודה הזו ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח ואיתנה. אתם ודאי מכירים את כל הרשתות שמציעות לך כרטיס חבר מועדון, וכבר במעמד הרכישה אתה מקבל את ההטבה הראשונה, גם זה נקרא קידום מכירות אשר לעיתים יתלווה אליו מוצר פרסום, גם אם לא מתלווה אליו מוצר פרסום, הוא לא יאחר לבוא ביום הולדת או באירוע הבא של הרשת.
 

פרסום מהו

כשאנו מדברים על פרסום אנו מדברים על פעולה כוללת, פרסום הוא פעולה שמעבירה מסר לקהל יעד  מסוים, פרסום יכול לעבור בערוצי התקשורת השונים כמו הטלוויזיה, האינטרנט, הרדיו או עיתונות ושלטי חוצות, אך אם אנו מדברים על ההגדרה הרחבה של הפרסום (בענף הכלכלה) הפרסום הוא חלק מתמהיל השיווק הכולל יחסי ציבור, שיווק ישיר, קידום מכירות ומכירה בפועל. כמובן שלא כל בתי העסק יכולים להיעזר בערוצי התקשורת המסחריים, בעיתונות הכתובה ושלטי החוצות, אבל אין סיבה שהם לא יוכלו להעביר מסרים לקהלים רחבים, בתי עסק אלו יוכלו להשתמש בפרסום בהגדרתו הרחבה. אחרי הכל הפרסום מעבר לכך שהוא נועד לשכנע, הוא נועד לחזק עמדות ולהניע לפעולה, כאן נכנסים לתמונה מוצרי הפרסום המגוונים.
 

יתרונות ותועלות

למוצרי קידום המכירות קיים יתרון פרקטי, מוצרי פרסום הניתנים ללקוחות מחזקים את עמדות הלקוח ואת הנאמנות שלו. חישבו לרגע על יומן כיס או לוח שנה עם לוגו החברה או הסלוגן המונח על שולחן עבודה במשרדו של הלקוחה/ה, אם לא די בכך בנוכחותו של המוצר על השולחן, נפנה אל התת מודע, הלקוח רואה את המוצר כמו היומן, העט או מחשבון בכל יום משמע הוא נחשף למסרים שלכם שלוש מאות שישים וחמישה ימים בשנה.
 

עלות מול תועלת

מוצרי קידום מכירות נחשבים להוצאה מוכרת לטובת צורכי המס, כך שהעסק החי יכול רק להרוויח ממוצרי הפרסום השונים והמגוונים. הן במיצוב בשוק, חיזוק המותג ויתרה מזו בשיווק ופרסום העסק בפני הקהלים, אנו שומרים על קשר עם הלקוחות גם אחרי מעמד הקנייה או השירות.
עד כה דיברנו על ההיבטים הכלכליים ועל חשיבות הפרסום אך מה לגבי החיוך של הלקוח, לקוחות אוהבים לקבל מתנות ואם המתנות פרקטיות ברגע זה קנינו את עולמו, בשבילנו זה לא רק יומן או מחשבון ממותג, בשבילנו זו פרסומת תדמית ובשבילם זה עוד יותר, זהו כלי שימושי עבורם. לכן גם עלינו לבחור את מוצרי הפרסום הפרקטיים ביותר שאומנם הם נחשבים קטנים אך ערכם עולה על גודלם.
 
 
< לעמוד הקודם