מוצרי קד"מ או מוצרי קידום מכירות, הם כלי אפקטיבי, בסיסי ויעיל חלק ממדיניות השיווק של חברה, למיצוב, חשיפה ותודעה שלה ויצירת עניין ושיח סביבה או סביב מוצר חדש שהשיקה. מוצר קד"מ ילווה את הלקוח\ה גם שנים לאחר מכן, וישאיר את המותג בתודעתו וכן יהפוך אותו למשווק פאסיבי.
 
מוצרי קד"מ תורמים לחיזוק הקשרים העסקיים של החברה, ומרחיבים את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים ולכן נמצאים בשימוש פופולארי ביחס לכלים שיווקים אחרים.
 

מהם מוצרי קד"מ או מוצרי קידום מכירות?

מוצרי קד"מ, הם ראשי תיבות של מוצרי קידום מכירות. ניתן גם למצוא אותם תחת הכינוי מוצרי קידום מותג. זהו מונח המתייחס למהלכי שיווק שנועדו להשלים פעולות יחסי ציבור ופרסום, כחלק ממדיניות השיווק של חברה.
 
 
איך נסייע לכם להפיץ מוצרי קידום מכירות?
ראשית, נסייע לכם לבחור מוצר אשר יהיה קשור קונספטואלית לבית העסק. זאת ייעשה, בהתאם לתקציב אשר הגדרתם מראש לפעילות השיווקית הזו, חלק ממדיניות השיווק האינטגרלית של החברה.
בשלב הבא, ננפיק לכם מוצרי קד"מ עם לוגו, סלוגן או משפט קליט הקשור לפעילות במהלכה תהיה נקודת חלוקה של המוצר. אנו ממליצים בחום לשלב בין הפעילות השיווקית לבין נקודת המכירה, שכן הדבר מסייע להגביר את שיעור המכירה ובמקביל משפיע על מודעות לשירות אול מוצר מסוים.
 
 

כיצד מתאימים מוצרי קד"מ למאורע ולמטרה?

במטרה לרתום פרטים לפעילות עסקית משותפת או לצרכי קידום מכירות, יש להשקיע מחשבה תחילה לחיבור שבין הלקוח לבית העסק. עם הבנת השילוב האידיאלי בין השניים, יש לתכנן מוצרי קידום מכירות אשר יתרמו לשגשוג הקשר ויובילו למחוייבות ולנאמנות מסויימת של הלקוחות, המשקיעים הפוטנציאליים או העובדים, לאותה מטרה.
כך למשל, חברה לייצור כלי מטבח יכולה להזמין מפרסום תבור אריזות שי מפנקות וממותגות לחג, הכוללות פריט מהמפעל שלה, כך שהדבר יתן זריקת עידוד ומוטיבציה לעובדים ואלה יגלו מסירות רבה יותר למקום עבודתם.
 

כיצד מתאימים מוצרי קד"מ למאורע?

המלצתנו היא לעיין בקטלוג האינטרנטי הרחב והמגוון שלנו, עד שעיניכם תצוד (לפחות) פריט אחד שיהיה רלוונטי עבורכם.
 
 

להלן קטגוריות הנושאים של מוצרי קידום מכירות:

* מוצרי פרסום- קטגוריה זו כוללת את תתי הקטגוריות הבאות: אביזרי מחשב ואלקטרוניקה, תיקים וארנקים, מחנאות ונופש, עטים, גימיקים, סביבת המשרד, סביבת הבית, שעונים, כלי עבודה, הפקות נייר, מותגים, מוצרי קד"מ ומבצעים.
* אריזות שי ומתנות לחגים- בקטגוריה זו ניתן למצוא פתרונות יצירתיים ומפנקים לחווית עובד איכותית ומוטיבציונית.
 

העברת החוויה בחלוקת מוצרי קידום מכירות

גם לאופן חלוקת מוצרי קידום מכירות ישנה חשיבות. רצוי לבחור דיילים ודיילות בעלי התלהבות מהמוצר ומהשימוש בו. המסר הפרסומי והשיווקי עובר בצורה טובה הרבה יותר כאשר הדייל מצליח להדביק בהתלהבות שלו את הלקוח. דייל טוב הוא דייל שמסוגל להתאים את מוצרי הפרסום הקיימים ברשותו לצרכים של האדם שמולו. אלמנטים חווייתיים תורמים להעצמת ההשפעה של האירוע על הלקוח.
טיפ קטן לפני סיום: בחרו מוצרי קידום מכירות שימושיים אך אל תשכחו את הטיימינג. טיימינג מוצלח הוא כזה שיבטיח את שליפת המוצר בזמן ובמקום הנכון, וכך תתבצע חשיפה רלוונטית לקהל יעד חיוני לקידום המוצר, בזמן אמת. למשל, שליפת דיסק און קי ממותג בפגישה עם משקיעים פוטנציאליים, קהל לקוחות רלוונטי או חברות אחרות בעלות פוטנציאל לשיתוף פעולה.
< לעמוד הקודם